torsdag 11 april 2013

Oj, vad de fixas och fejas

Här är de mycket som ska hända framöver, många roliga saker så som mässor och marknader. De är också därför de har varit så dåligt med uppdateringar här på bloggen, de liksom har inte passat in i allt fixande och fejande och vardagslivet.

Nu på lördag ska jag vara med på en barnmarknad här i Vårgårda, jag kommer ta beställningar och visa upp några av mina nya projekt! Fantastiskt roligt att få chansen att synas, men jag är så nervös... Sen hoppas jag ju att jag kan fynda några fina kläder eller leksaker till Lilla A!

Klockan nio på lördagmorgon slår portarna upp i Tångahallen för vårens barnmarknad, jag rekommenderar dig verkligen att ta en tur dit, om inte annat för att hälsa på mig ;)

...och vi fick finbesök av en söt liten igelkott häromdagen!

Herr Igelkott på besök

Polly var väldigt nyfiken

/Pernilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar