söndag 7 april 2013

Nya projekt

Jag har en del nya projekt på gång, några av dem skulle jag gärna vilja dela med mig av till er!

Ett av mina senaste projekt som hör ihop med bloggen är att kunna beställa mina virkade detaljer. Genom fliken Lilla butiken kan du se och beställa mina virkade detaljer.


Mitt andra projekt är Kalaskort.se, där kommer du kunna beställa unika inbjudningar till dop/namnkalas, barnkalas eller bröllop, det kommer finnas färdiga mallar samt kommer du även kunna göra en specialbeställning. Det kommer också finnas Tackkort som matchar inbjudningskorten och kalastillbehör så som kalashattar, vimplar och mycket mer. Välkommen in och ta en titt, kanske ska du ha kalas snart?


Jag kommer också under våren ta upp bokningar för familjefotografering, vill du ha fina härliga bilder på dig och din familj så ska du boka in en tid hos mig nu. Ett tips är att åka till Gräfsnäs med en picknickkorg nu i vår när alla vitsippor slagit ut, fantastiskt härliga bilder med massor av vitsippor runtomkring.

Nu har jag lättat lite på mitt hjärta, men mer projekt kommer, jag kan ju inte avslöja alla på en gång ;)

/Pernilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar