onsdag 20 mars 2013

Våren och nya byggprojekt

Tulpaner...

...längtans blomma!

Det är som att jag går i dvala och väntar på att värmen och våren ska komma, för ett år sedan var de 22 grader vid den här tiden på året. Då hade vi nyss kommit hem från BB och de var otroligt skönt att få komma ut i solen och värmen och promenera utan att känna sig som en stor flodhäst som vaggar fram...

Denna våren planerar vi att bygga tak över våran uteplats, det blir så varmt på dagen när solen ligger rakt på och jag är inte jätteförtjust i direkt solljus, jag sitter hellre i skuggan och njuter ;)

Vi ska även bygga en lekstuga till Lilla A i vår, eller Lilla As morfar ska bygga :) (de är bra med en morfar som kan snickra) Jag sitter och letar inspiration på Pinterest till lekstugan och de är verkligen spännande att planera och inreda den lilla lekstugan som förhoppningsvis ska kombineras med gungor och rutschkana!

Men nu längtar jag till sol, värme, färgglada blommor och gröna träd. Du är mer än välkommen våren!

/Pernilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar