tisdag 26 mars 2013

Min helg i bilder

Oj, vilken fullspäckad helg de har varit! I fredags kom de många fina vänner på min härliga tjejkväll kombinerat med Me & I-party och i lördags stod jag på vårmarknad och visade upp mina virkade detaljer (jag jobbar på att lägga upp en sida här på bloggen där du kan se och beställa de olika virkade detaljerna) kvällen avslutades med kalas hos mina kusiner. Söndagen och måndagen spenderades i sängen hela dagen, en släng av magsjuka!

Hoppas du haft en trevlig helg?

Lilla A har hittat katternas matskål och vill gärna hjälpa dem äta genom att mata dem








Man blir ju så trött av att krypa omkring hela tiden, perfekt med små
power naps mitt på golvet


Våran katt Elvis

och Polly
och inte att förglömma, Hero!
Fredagkväll

Tjejkvällen i fredagskväll 
Fina Lovisa visade upp Me & I's vårkollektion
En supermysig kväll <3

Alla fina brudar på ett ställe!

Maja, som ska ha barn om bara några månader, tillsammans med lilla söta Wilma

Och så hade vi lilla Saga på besök, endast 1 vecka gammal!
 Lördagförmiddag

Busfröt Milea

Jag dukade upp alla mina virkade detaljer på ett bord

Lilla Wilma med sin mamma kom på besök
Och hon ahr sin fina mössa som jag gjort på sig!

'Moster' Jana med Lilla A

längst till höger sitter Anna som anordnade hela vårmässan, sedan kommer Jenny
som är Mileas mamma och Stina med sin dotter Maja.

 Lördagkväll

På kalas med finkläder

Där fanns fler barn att leka med!


efter en lång dag var de dax för pjamas...
...och välling

Myspys hos Lilla As gammel morbror Leffe
Så söt liten tjej!

Douglas, en av alla fina djur som bor hos min morbror med familj


gos, gos


Avslutningsvis så blommar min orkidé igen! På ett år har jag fått två orkidéer att blomma på nytt, något som aldrig hänt förut!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar